menu

dijous, 29 de març de 2012

Alimentació en Viatges Tropicals

Nil (Egipte)
Ja es va apropant Setmana Santa i si teniu la gran sort de marxar de viatge preneu atenció al següent article. 
Us donaré algunes recomanacions nutricionals i dietètiques per prevenir sorpreses allà on estigueu!!

Primer de tot, assegureu-vos que us heu vacunat, en cas que fos necessari.

Abans de tancar la maleta, reviseu que hi porteu:
1. Farmaciola + Sèrum fisiològic
2. Antidiarreics + Complex vitamínic + Sobres de proteïna en pols
3. Barretes i gels energètics 
4. Fruits secs  
5. Begudes isotòniques (per moments de fatiga)


Un cop en el vostre destí tingueu cura de les següents recomanacions:
- Procureu no menjar fruita, sobretot la que es ven al carrer, ni sucs naturals
- Eviteu les amanides.
- Intenteu que sempre tot estigui bullit i la carn/peix al punt o més aviat ben fet.
- L'aigua que sempre sigui embotellada i evitar els glaçons de gel.
- Afegiu a l'àpat de l'esmorzar fibra. Per exemple cereals, galetes, llavors de lli, etc. 
- Si noteu que no esteu del tot fins de l'estómac eviteu el consum de làctics.

En cas que us trobeu en algun poblat perdut sense possibilitat de menjar en un restaurant, un exemple d'àpat que podríeu fer és:
- Un gel energètic (tipus Power gel, Carb Boom, etc.): s'ha de prendre a poc a poc, sinó pot donar molèsties estomacals i nàusees. (El gel es pren sense aigua). O sinó una barreta energètica
- Aigua embotellada amb un sobre de proteïna en pols
- Un grapat de fruits secs (nous, ametlles o avellanes). 


Bon viatge! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada